عشق

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

عشق

این روزها

میخواهم بسازم از نو

آنچه که درمن فرو ریخته

...آنچه که مرافرو ریخته

این روز ها

می گذرد

ومن

میسازم

  جوانه میزنم

می خندم

....وخدا را دراغوش میگیرم باز....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:02---11 بهمن 1393
لاااااااااااااااااایک
پاسخ:لایک به لایک داداش


محمد
ساعت17:35---11 بهمن 1393

خیلی زیبابود لااااااااااااااااااااااااااااا ااااایک

پاسخ:ممنون داداشخنده



مهرسا
ساعت14:24---11 بهمن 1393
با تو به جای پاییز حس میکنم بهاره این عشق بی نظیره این عشق موندگاره ...♥ هعی بیگ لایک ارا جونم گل گفتی ♥

پاسخ:فدات مهرسا عزیزی.ممنونم ازت

خدایا التماست میکنم تمام دنیایت ارزانی دیگران

ولی انکه دنیای من است مال دیگری نباشد

لایک اجی



آفرین
ساعت12:11---11 بهمن 1393
خیلی هم سلیقه ایم منم یه پست شبیه این گذاشتم.
ولی شما قشنگ نوشتی آفرین

پاسخ:سلیقه من که تکه خخخ هیشکی مث من نیست

ممنون

بازم سر بزنید



سعید
ساعت12:06---11 بهمن 1393
مرسی جالب بود

پاسخ:خواهش میکنم

خوش اومدید به وبم



علی سالار
ساعت10:16---11 بهمن 1393
اووووووووووووووووووووووووووووو وووووووف

لایک دارین

عالی


پاسخ:خخخخ ممنون داداش علیلبخند

کوپت یه متنم میزاشتی خوبمتعجب



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, ] [ 23:26 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]