دوستان مجازی من

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

دوستان مجازی من

تو میخوانی ......

 

چن وقت است برایت مینوسم

وتو میخوانی

 

وگاهی تومینویسی و من میخوانم

  دوست مجازی من

این روزها درددل هایمان را

 

به زبان نمی آوریم

  تایپ میکنیم

مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود

 

روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم

نامت زیباست اما افسوس مجازی هستی

پشت هریک ازاین نوشته ها یک نفر نشسته است!

 

میخواند"فکرمیکند"گاهی هم گریه میکند یا میخندد

برای چن دقیقه هم که باشد ازدنیای واقعی مرخصی میگیری

 

مینشینی برای دل خودت

گاهی هم شب وروز میچرخی دراین دنیای رمزدار

ولی میدانم

قدر تمام لبخندهایت تنها هستی

 

اگر همدمی بود که مجازی نمیشدی

دوست مجازی من

گاهی انقد بیخود میشویم بین یک دنیا دروغ واعتقاد

فراموش مکنیم خودمان را

دورمیزنیم منطق وباورهایمان را

 

میخندیم//گاهی هم دروغ میگویم

نمیدانم ......

شاید این معجزه مجازی بودنت باشد

دوست مجازی من

 

بودنت را قدر میدانم♥♥♥

 

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:46---18 بهمن 1393
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ

ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻣﻨﻔﺠـﺮ ﺑﺸﻪ ...


ﻫﻤﻮ ﮔﻢ ﮐﻨﯿــﻢ ﻣﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﯿﺎ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ...!



ﺯﻣﺎﻥ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ ﻣﺎ ﺩﻫﻪ 60 ﻭ 70 ﻫﺎ ﻣﯿﺮﯾﻢ

ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻌﺪ ﺩﯾﮕﻪ 80 ﻭ 90 ﺟﺎﻣﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ..!



ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ....



ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺯﻧﺪﮔﯿﺎﻣﻮﻥ ...



ﻫﻤﻮ ﮔﻢ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ..



ﺍﻣﺎ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﺎﺩ ﻫﻢ ﻣﯿﻔﺘﯿﻢ ...



ﯾﺎﺩ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻣﻮﻥ ...



ﮐﻞ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺎﻣﻮﻥ ...



ﺷﺎﺥ ﺑﺎﺯﯾﺎﻣﻮﻥ ...

ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻨﺎﻣﻮﻥ ...



ﺩﺳﺖ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﻫﻤﺪﯾﮕﻤﻮﻥ .....



ﺟــﻮﻭﻧﯿـﻤﻮﻥ .......



ﻭ ﺍﯾﻦ ﻭﺳﻂ ﻓﻘﻂ ، ﺧﺎﻃــﺮﻫﺎﻣﻮﻥ ﻣﯿﻤﻮﻧـــــﻪ ...



ﻣﺎ ﺍﺑﺪﯼ ﻧﯿﺴﺘﯿـــﻢ ﻭ ﯾـــــﻪ ﺭﻭﺯ ﻣﯿﺮﯾــــﻢ

ﺩﻧﺒـــــﺎﻝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﯽ ﺳﺮ ﻭ ﺗﻬﻤﻮﻥ ...



ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻣﻦ ...



ﺁﺩﻣﻬﺎﯼ ﻣﺠــــــﺎﺯﯼ ﻣﻦ ...!



همینای که نمیدونم کدوم شهر کدوم

کوچه کدوم خونه نشستین پا حرفام....



ﺍﺯ ﻫـﻤﯿـﻦ ﺍﻻﻥ ﺩﻟﺘﻨﮕﺘــﻮﻧﻢ ...!



ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸـﺪ ﻣﻮﻗـﻊ ﺭﻓﺘـﻦ ﺧﺎﻃـﺮﺍﺗﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﭘــﺎﮎ ﮐﻨﯿــــﺪ ﻭ ﺑﺮﯾــد

پاسخ:لایک عزیز



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 بهمن 1393برچسب:, ] [ 1:53 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]