کدوم ماه

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

کدوم ماه

عاقا برا من اشتباه کرده من خبیث نیستممهر شده

خیلیم مهربونمبی تقصیر

خخخخ



نظرات شما عزیزان:

رویای خالی
ساعت13:28---27 بهمن 1393

من متولد تیر هسم.......حالا من متولد 31 تیرم یه جورایی بین مرداد و تیر درباره من درس نوشته....همیشه شاد هسم با تمام غم هایم و همیشه مث تیر ماه...........اردیبهشت رو اشتباه نوشته.....اردیبهشت مهربون و بهشتی هستن

پاسخ:لایک به حرفت چون اردیبهشتو اشتباه نوشتهخخخ

ممنانم

ایشالله همیشه شاد باشی



سارا
ساعت17:56---24 بهمن 1393
حال کن جون منن جوووووون من برو تو بهرش لامصب همین الان شاد بودن من صابت شد
میگن حلال زاده ب ننش میره
هاکان با خاله من درست بحرفااااااا
ناراحت نباش خاله جوون من ک میدونم اردیبهشتو اشتب نوشته

پاسخ:اوره خاله تو کلا هله خنده شادی زبان درازیشکی توش نیست خخخ

 به فدای تو خاله برم من که همه جا پشت خالشهبوسه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, ] [ 16:43 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]