پسرعمه زاواقای مجری

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

پسرعمه زاواقای مجری

مجری: پسرعمه تو از چه جمله ای بیشتر از همه بدت میاد؟
پسرعمه: “پسرعمه زا سرت تو برگه خودت باشه”
مجری: مگه سرتو تو برگه این و اون میکنی!؟
پسرعمه: چک میکنم ببینم این طفلکی ها اشتباه ننوشته باشن!
مجری: تو که خودت صفر میشی چجوری میفهمی اونا اشتباه نوشتن یا نه!؟
پسرعمه: نگاه میکنم اگه طرف مثل من نوشته بود بهش میگم اشتباه نوشتی!
مجری: خب وقتی خودت میدونی اشتباه نوشتی چرا درستش نمیکنی!؟
پسرعمه: آی بابا…شما مگه نمیگی سرتو تو برگه کس دیگه ای نکن!؟
مجری: خب خودت فکر کن!
پسرعمه: اگه خودم میتونستم فکر کنم که همون اول درست مینوشتم!
مجری: ینی تو با تقلب صفر میشی!؟
پسرعمه: امان از رفقای خنگ آقای مجری!



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:27---26 بهمن 1393
خشونت
عایا درست است؟
عایا این طریقه رفتار با خواهرزاده خوب وگلی چون منه؟
من پس فردا ول شدم تو جامعه معتاد شدم شما میخواین جواب بدین عایا؟
فقط میتونم بگم:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
خالههههه
چشم

پاسخ:بلی خشونت

نه حالا درست نیست ولی گاهی لازمه خاله

میخوای معتاد شیبزنم بکشمتبه مامان مائده بگم عایا؟

افرین خاله همیشه بگو چشم

حالا بپر بغل خاله

 



سارا
ساعت15:33---26 بهمن 1393

عاغا من اصن یه ارادت خاصتی نسبت ب این پسر عمه زا دارم خخخخخخ اصن الگو من توزندگی اونه

پاسخ:میخوام ازاین ارادتا نداشته باشی

الگوی زندگیتم یاباید مامان مائده باشه یامه یا دایی مسعودت

متوجه شودی یانهخخخخ

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 بهمن 1393برچسب:, ] [ 23:19 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]