جک

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

جک

رفتم تو مجلس ختم از بغلیم پرسیدم بنده خدا برا چی فوت شدن ؟

دختره گفت سرطان ترموستات داشتن ...!!من:1 صاحاب عزا:1 پروستات یارو:1مردد

 

از خدا پرسیدن چرا اول مرد افریدی بعد زن ؟خدا گفت شما هم بخوایین چیزی بنویسین اول چرک نویس میکنین بعد پاک نویسخنده

 

زن خوب تو دنیا مثل دایناسوره که نسلش منقرض شده ولی مرد خوب مثل سیمرغه که از اول هم افسانه بود!فریاد

 

به استادم میگم استاد ما نسل سوخته ایم به خدا ...گفت نسل سوخته ماییم!

شما نسل پدر سوخته اید ... هیچی دیگه تاحالا اینقد توزندگیم قانع نشده بودممردد

 

دختره 12 سالشم نیست سوال پرسیده چه جوری بدون عمل لب هامو برجسته کنم

منم زیرش جواب دادم با دمپایی ابری خیس محکم بکوبن تودهنت درس میشی..خنده

 

اخرین علامت یک سوسک هنگام کشته شدن توسط یک مرد :بکش ....اررررره منو بکش ش

توحسودیت میشه ازاینکه زنت ازمن میترسه ولی از تونمیترسهآرام

 

من تصمیم گرفتم دیگه با هواپیما جایی نرممتعجب چون یهو سقوط میکنه

اتوبوسم که خود به خود اتیش میگیره پرایدم که مستقیم میره جهنماخم

قطارم از ریل خارج میشه فقط میرم تنتاک میخرم پیاده با خیال راحت همه جا میرملبخند

 

 



نظرات شما عزیزان:

امینه
ساعت11:13---6 بهمن 1393
اینا رو من میخواستم بنویسم
پاسخ:اوخیه عزیز دلم خوب تو یه چیز دیگه بزار خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, ] [ 21:18 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]