چرت وپرتای خودم

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

چرت وپرتای خودم

سلام 

به نا به دلایلی دیگه دوس ندارم بیام وبلاگمو و کلا هر رومی که میرفتم

یه چن وقتی نیستماووف ازهمین الان که گفتم دلم تنگ شود

میرم که هم به درسم برسم هم به زندگیم سروسامون بدم

خوب حالا مونده حلالیت

اونایی که اذیتشون کردم

اونایی که دلشونو شکوندم....

حلال کنین.....

اصن مگه میتونین حلال نکنین والا

بیشتر دقایق خوبه زندگیم اینجا ورق خورده

بهترینا رو براتون ارزو دارم

ویه چیز دیگه این پست نیازی به تائید کامنت نداره

ازاد گذاشتمش پس رعایت کنین

خداحافظتون تا زمانی که دوباره بیام

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:, ] [ 11:7 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]