طنز کلاه قرمزی...

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

طنز کلاه قرمزی...

 آقــوی همساده:

 ما رفتیم محضر ماشینو به نام خودمون کنیم.....

 

یهو نفهمیدیم چی شد اون وسط از یکی طلاق گرفتیم!

 

ما که اصلا زن نداشتیم...

 

  الان 5 ساله دارم مهریه میدم...

 

آقای مجری : به کی ؟

 

  نمیدونم به کی....
 

ینی داغونمااااا له لهم......

 

 فامیل دور: آقای مجری من با زوری که در این خر میبینم

 افق های روشنی در برابر خودم میبینم.

 جیگر :

 من خر نیستتتم !

 من خر نیستتتتتم

 من خر نیستتتتتتتتتتم

 فامیل دور:

 ببخشید جسارت کردم ، شما عقابی ، پروانه ای،

 من خرم که با تو توی این خونه موندم . . .

 


 

 فامیل دور : ویزززززززززززززز
 

آقای مجری : چرا اینقدر به من میچسبی؟؟؟

 

 فامیل دور : ویزززززززززززز .......

 آقای مجری من از بچگی آرزو داشتم مگس شما باشم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:, ] [ 19:26 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]