دل نوشته..

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

دل نوشته..

 اوووم چی بگم غیر اینکه.... دلم گرفته

 عصبیم

 ناراحتم

 دلم میخاد یکی پیشم باشه باهاش حرف بزنم

 هعـــــــــــــــــــی

 

  باد

 ورقهای دفتر شعرم را

 با خود برد،

 فردا
 

 تمام شهرعاشقت میشوند ...


 

 حالم مث اینه.....

 

Delam ra hechkas bavar nadasht


hechkas kari be kare man nadasht

 

 

benevisid bade margam roye sang

 

ba khototi narmo zibavo ghashang

 

oo ke khabideh ast dar in gor


bavarash ra hechkas bavar nakard

 

 

 جنون...یه اشتباه...

 برخورد...صدا...

 اتیش...خون...

 پلیس...امبولانس...بیمارستان...اطاق عمل...شوک...

 خط صاف------------------------- شوک...

 

یه خط صاف-------------------- یه بوق ممتدد...

 یه ملافه ی سفید...سردخونه...قبرستون...سرخاک...

 صدا...اشک...جیغ...گریه

 پایه ی خل بازیام این بار بدون من...و من زیر خاک تنها... پایان من

 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 22:22 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]