جک...

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

جک...

رﻓﺘــــﻪ ﺑـﻮﺩﻢ ﺧﻮﻧـﻪ ﭘـﺪﺭ ﺑﺰﺭﮔـﻢ.
ﺑﻨـﺪﻩ ﺧـﺪﺍ ﮔﻮشـاش یـه ﮐـــﻢ ﺳﻨﮕﯿﻨـﻪ.
ﭘـﺮﺳﯿﺪ پسرم ﺑﺴﻼﻣﺘـﯽ ﮐـﺠﺎ ﻣﺸـﻐﻮﻝ ﺩﺭﺳـﯽ؟
ﮔﻔﺘـﻢ :ﺍﻫـﻮﺍﺯ.
ﮔﻔـﺖ : ﮔﻔﺘـﯽ ﺷﯿـﺮﺍﺯ؟
ﮔﻔﺘــــﻢ :نـهﺍﻫـــــــﻮﺍﺍﺍﺍﺯ .
ﺑﺎﺯﻡ ﻧﺸﻨﯿـﺪ.
ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﭘﺮﺳﯿـﺪ: ﺷﯿــــــﺮﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧــﯽ؟
ﮔﻔﺘـﻢ :نـه ﭘـﺪﺭ ﺟﺎﻥ . ﺍﻫـﻮﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧـﻢ ..... ﺍﻫـﻮﺍﺯ .
ﮔﻔـﺖ : ﮔﻔﺘـﯽ ﺷﯿـﺮﺍﺯ؟ﮐﺠـﺎﯼ ﺷﯿـﺮﺍﺯ؟
ﺩﯾـﺪﻡ ﺧـﻮﺏ ﻧﻤﯿﺸﻨـﻮﻩٌ ﺯﺷﺘـﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻫـﯽ ﺻﺪﺍﻣـو ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻣﯿﺒـــــﺮﻡ ﮔﻔﺘـﻢ آﺭﻩ ﺷﯿـﺮﺍﺯﻡ
ﮔﻔـﺖ : ﭘـﺲ ﭼـﺮﺍ هـی ﻣﯿﮕـﯽ ﺍﻫـﻮﺍﺯشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

قدیما اگه باباها از دسته بچه شون ناراحت میشدن

میگفتن کاری نکن از ارث محرومت کنم ها!!!!

دیشب با بابام دعوام شده

میگه کاری نکن که پسوورد اینترنت خونه رو عوض کنم!!!!!

سریعا خم شدم شصت پاشو ماچ کردم

صحبته اینترنته میفهمی اینترنتشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

نسلی هستیم ، كه تو اینترنت عاشق شدیم، تو اینترنت دوست شدیم،

تو اینترنتم بهمون خیانت شده! فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم :)).

مسئولین رسیدگی کننشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسر 12 ساله تو پیجش نوشته:
بسلامتی عشقم که به زبون نمی آوری دوست داشتنت را.... بهت خرده نمیگیرم...!

اونوقت من تو این سن که بودم، پلاستیک فریزر تو پام میکردم رو فرش لیز میخوردم!شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 رفتم نون بگیرم , دست خالی برگشتم خونه . بابام گفت پس نون کو؟

 

گفتم الکی مثلن نونوایی بسته بود!شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای کوفت تو پوزم که آب دهنمو معلق تو هوا دیدمشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

وقتی بهوش اومدم دیدم بابام با لبخند ملیحی گفت:

.

 الکی مثلن من بوروسلی ام

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 دست بهم بزنی جیغ میزنم
.
.
.
چیزی نیست جزوه درسیمه یه ذره غریبی میکنه !!شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دختره زنگ زده میگه سلام ،
آقای محمدی!!!؟؟؟
میگم نه خانم اشتباه گرفتین.
میگه ؛ مگه تشابه چهرست که میگی اشتباه گرفتم.
میگم نه خانم شماره رو چک کنین احتمالاً یک شماره رو اشتباه گرفتین....
میگه کدوم شماره رو اشتباه گرفتم؟
میگم من نمیدونم شما چک کنین متوجه میشید.
میگه اگه نمیدونین پس از کجا گفتین یک شماره رو اشتباه گرفتم؟
.
.
.
.
.
گفتم : محمدی هستم خانم امرتون رو بفرمایید.
میگه : إ وا آقای محمدی خودتونین؟
چه با مزه الان خط رو خط شده بود یه آدم آشغال دوساعت داشت با من لاس میزد ، احمق کثافت ول نمیکرد :|
خدایا بحق این روز های عزیز همه ی مریضهای اسلام رو شفا بده، خواهشأ این بیچاره رو بدون نوبت بفرست تو !!

شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

مورد داشتيم.......
.
.
دختره توو وایبر پى ام فارسى ميداده فک ميکرده ارزونتر ميافته..
خدايا به من ربطى نداره ها...
ولى اين چيه افريدى ؟؟؟شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز



نظرات شما عزیزان:

خرم اباد
ساعت4:50---27 بهمن 1393
دعای آخر ماه رمضان زنان ایران )
رمضان روبه پایان است
( خدایا )
در این ماه عزیز فرزندانمان رابه ( حسین ع )
پدرانمان را به ( علی ع )
و
مادرانمان را به وجود نازنین ( حضرت زهرا س ) میسپارم
و
همسرمان
و
اقوامش رابه
( ابن ملجم و شمشیر تیزش )اینکه میگن هیچ جا مثه خونه ادم نمیشه

همش دروغه محضه!

ناموسن یه هفته تو هتل بودیم

به این برکت قسم راضی نمیشدم بیایم خونه!!!سنگین تر از آنم که با گریه سبک شوم ،

باید حتما برم دسشویى !

. هاا لایک ب لایکت ولی از حلقوم تو هاکان میکشم بیرون شیرنی رو شک نکن

پاسخ:داداش مسعود خخخ

امروز رفتم کتابخونه یه چند تا کتاب بگیرم
یه کتاب دیدم روش نوشته بود : پسرها چه دخترهایی را دوست دارند؟
.
.
والا ما تا یادمون میاد
پسرها همه دخترا رو دوست دارن دیگه طبقه بندی نداره

 



سارا
ساعت18:12---25 بهمن 1393
اینارو میگیولی خدایی چرا برای تونداره عایا؟از وحید بپرس شاید بدونه

پاسخ:اره همینا رو میگمشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

خودمم نمیدونم چرا واقعا؟؟شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

ولی ازیه جا شکل پیدا کردم میزارم نگاه خخخشکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

 



سارا
ساعت17:51---24 بهمن 1393
ببین تو این موارد پدربزرگا موخون سابط کنن مثلا الکی من کر شدم سمعک موخوم مدیونی اگه فکر کنی بلد نبودم صابت رو بنویسم وگرنه ی ثابت نوشتنم کاری داره عایا>؟
خف خوشبحال مه چون بابام اگ ب اینترنتم نگاه کنه تا ی هفته اعتصاب موکونم واسش چایی نمیریزم اصن توخونوادمون مهسان کزت معروفه
اینترنت من 2016 داره اونم از اون فرنگیاشش
صد بار گفتم ب این طفلا گیر ندین این بدبختا پیش فعالن بوخوداع باید درمانشون کنیم
خاله.
خاله
خالههههههههههه
خالههههه
شما فقط ی بار دیه زد دختر بذار ب ننه میگم بیاد وبلاگو رو سرت خراب کنه
حالا از من گفتن بود

پاسخ:خخخخ اره خاله مودونم بلدی بنویسی ثابتزبان درازی

خخخخ اوخیه گناه خاله گریه

خاله خوش به حالت منم دس شویی فرنگی میخوااامگریه

هههه اره نیاز به درمان دارن جمیعامردد

اوخ اوخ به مامان مائده نگی منو سیاه وکبود میکنهمهر شده

حالا شکلای ثابت ومزخرف دیدی؟؟ خخخخ

 

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, ] [ 16:22 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]