جک

دختران آسمان

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت

جک

به مامان گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم ؟

گفت : سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ی تولّده .

.

.

.

ماکروفر

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 
                                                                       
پسره ﺍﮔﻪ یه ﮐﭙﯽ ﺍﺯ ﻗﯿﺎﻓﺸﻮ ﺑﺒﺮﻩ ﺑﺎﻧﮏ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ

ﺑﻬﺶ ﻭﺍﻡ ﺧﺸﮑﺴﺎﻟﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺑﺒﻨﺪ ﻣﻨﻮ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻦ ، ﻣــــــــــﺎﻫﺘﻮ ﺩﯾﺪﯼ؟

يعني كاكتوس اعتماد به نفس اينو داشت

سالي سه بار هلو ميداد

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
 
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﯾﻬﻮ

ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﭼﺎﻗﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﭘﺸﺖ ﮐﻤﺮﻡ ﮔﻔﺖ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﺪﻩ

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: 093585…

ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﯾﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺭﻓﺖ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ
 
 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
رفتم مغازه اسد بقال،دختره

اومد تومیگه، سلام عدس عاقا اسد

دارید؟؟

.

.

.

من فشارم افتاد از خنده

عدس عاقا افتاد مرد

اسد عاقا هم مغازشو جمع کرد رفت

یه شهر دیگه.......

 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
 
دیروز یه دختر تو خیابون از پورشه پیاده شد اومد به طرفم 

گفت : میشه ازتون خواهش کنم با من ازدواج کنید ؟

حاضرم ماشینم و یک میلیارد تومن پول هم بهت بدم 

گفتم : نه و رفتم 

 

میدونین بچه ها , اخلاق برا من خیلی مهمه 

اول باید سلام میکرد

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
منــــم چشــــام ســـگ داره هـــــا

.

.

.

..

.

.

.

منتهـــــا از ایـــــن ســــگ کوچولــــو گوگولیــــاس

لامصـــــب بلد نیــــس پــــاچه بگــــیره!میفهمے بلد نیس

 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
 
ﺩﻡ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﻣﻬﺪﮐﻮﺩﮎ ﻫﺴﺖ یه ﻧﺎﻇﻢ  ﻏﺮﻏﺮﻭ ﺩﺍﺭﻩ ...

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﺯﻭﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ:
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﻧﺪﻭ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﻧﮑﻦ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﯾﺎﺷﺎﺭ ﺭﻭ ﻧﺰﻥ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠــــﯽ ....
دوستم ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﯾﺪ ﯾﻬﻮ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮐﺮﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ:
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮓ  ﯾﻪ ﺟﺎ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺮه خر

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
 
قسم میخورم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

واسه 3تا ازپستا کامنت میزارم

قسم خوردی حالا دیگه خود دانی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:جک,جک باحال, ] [ 19:45 ] [ ஐმɾმցօlஐ ] [ ]